O reklamie w komunikacji miejskiej

Reklamy naklejana na tyły autobusów (tzw. reklamy busback), są dosyć powszechną metodą reklamowania się w sposób, który daje dosyć realną szanse na to, iż ludzie to zauważą. Większość autobusów nie z rzadka przemierza chociaż na jakiś czas ruchliwe tereny miasta, co daje właśnie szansę, iż spora ilość potencjalnych klientów jadących do pracy nas dostrzeże.
Marketing, który używa komunikację miejską jako sposób na reklamę nie jest niczym nowym. Zazwyczaj przywdziewa to formę naklejania ogromnych naklejek zawierających reklamę na sam pojazd komunikacji miejskiej bezpośrednio. Widok takiego autobusu, czy tramwaju nie będzie czymś dziwnym przy normalnym wybraniu się na miasto ponieważ ludzie realnie wybierają taki typ reklamy.
Transport publiczny taki jak autobusy jest jedną z typowych rzeczy, które kojarzą nam się z centrum miasta. Wielu z nas jej używa lub używało w przeszłości. Jest znana i dobrze dostrzegalna więc nie jest czymś dziwnym, iż ludzie decydują się na taki wybór jeżeli chodzi o reklamę w postaci ogromnych naklejek na pojeździe.
Tramwaje są już standardem jeżeli chodzi o miejski widok. Są dobrze widoczne w ruchu miejskim, a do tego kierowcy samochodów muszą zawsze zachować przy nich szczególną ostrożność w przypadku przecinania się torów w regularną jezdnią. Fakt, że są widoczne przez prawie, że każdego, a zazwyczaj widzimy je w bardziej zaludnionych częściach miasta, co powoduje, iż chętnie mogą być wybierane jako sposób na reklamę (tramwaje reklama).
Dodaj komentarz